vraagje ondersturen

hoi
Ik heb dus een M5 (nog steeds) met een onderstuur (jeweetwel, zo'n normaal
fietsstuur dat is gekanteld). Ik zit er over te denken om er een ATB-stuur op
te
zetten. Iemand die daar ervaring mee heeft?
groetjes
enuh..keep them rolling
--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter