RE: Ervaringen Amigo, was: Even voorstellen

Ha Rob

Op 11 Aug 97, 17:37 uur, schreef Reijers Rob over RE: Ervaringen
Amigo, was: Even voo:

> Ik heb bij flevobike nog wieldoekjes op de Amigo laten zetten en de
> fiets wordt daardoor nog veel straker (nog meer Greenmachine). Dat
> de wieldoekjes verder enig nut hebben denk ik niet maar het ziet er
> wel puntgaaf uit.

Kerel, op dit punt denken wij volkomen identiek! Alleen zijn die
wieldoekjes wel lastig als je de banden moet oppompen. Wat ik nog
niet heb hoeven doen.

> Ik las laatst dat je bij 90 omw/min de optimale energie-inspanning
> levert dus het verhaal kan wel kloppen. Ik moet hier zelf ook nog
> aan wennen want ik heb nog steeds de neiging om sneller naar de

Ja, dat vind ik ook vreselijk wennen. Op mijn gewone racefiets
draaide ik altijd een heel laag beentempo. En als je dan plots heel
snel moet trappen, dan lijkt dat wel stukken vermoeiender...

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl
Home: http://www.worldonline.nl/~sweel/