traptempo (ReRe)

Goedemorgen!

Veel bukfietsers snappen nog steeds niet dat voor hun een hoog traptempo
ook beter zou zijn (Niets persoonlijks, Siem). Vraag maar aan de orthopeed.

Groeten Ludger.

(Voordeel van 'sneltrappen' (in mijn ervaring) is ook dat als je uit
training bent je tenminste nog een beetje de pedalen rond krijgt, dat gaat
niet als je altijd langzaam trappende krachtfietser was :-)

>Ja, dat vind ik ook vreselijk wennen. Op mijn gewone racefiets
>draaide ik altijd een heel laag beentempo. En als je dan plots heel
>snel moet trappen, dan lijkt dat wel stukken vermoeiender...
>
>Groeten,
>Siem

>Email: sweel at worldonline.nl
>Home: http://www.worldonline.nl/~sweel/
Ik definieer mooi als het besef dat er structuur is, zolang je de wetten
niet kent
	(L.Vroman)
Ludger Offerhaus
Berlijn