Re: vraagje ondersturen

Maarten Draijer schreef:

> Ik heb dus een M5 (nog steeds) met een onderstuur (jeweetwel, zo'n
> normaal
> fietsstuur dat is gekanteld). Ik zit er over te denken om er een
> ATB-stuur op
> te zetten. Iemand die daar ervaring mee heeft?

Ja, die zijn er wel. De Roulandt had een kaarsrecht stuur, maar dat zat
recht onder het stoeltje.
Laatst sprak ik iemand (maar wie?) die op een M5 een ATB-stuur had
gemonteerd met van die love-handles eraan, en dat ging goed. Niet gezien
trouwens.
Ik ga ervan uit dat je nog steeds een onderstuur wilt houden. Op mijn M5
heb ik heel even een bovenstuur gehad, maar dat vond ik niet zo'n
succes. Het stuurde redelijk, maar ik durfde er niet aan te trekken. Met
een "modern" klapstuur heb je dat probleem trouwens niet meer.

Groet, Theo.