Son en Breugel 150 of 100 km 9:30 ?

Hallo,

Blijkbaar is voor de Leyetocht de startplaatst Son en Breugel
populair onder nlhpv lezers...

Kan iemand mij vertellen hoe je daar komt? Waar is precies de start
(café de Zwaan is redelijk nietszeggend voor mij), en welk NS-
station ligt het handigst in de buurt.

Ikzelf denk erover om de 100 of 150 km te rijden, en weet uit
ervaring dat ik best een hoog tempo aan kan als ik in groep rij...

vr.gr.
Krist

Krist van Besien                   Besien at Q8.NL
System administrator           Kuwait Petroleum Benelux bv.