Re: Reisverslag? Raceverslag!!

(Nee, dat hoef ik dus niet te lezen, daar heb ik geen behoefte aan.)

Tjaa, Patrick, helaas zul je eraan moeten wennen dat dit soort personen
rondrijdt op de wegen die jij ook gebruikt. En jij moet zien ze te
ontwijken, want dat zij jou zien, daar zou ik maar niet al te hard op
rekenen. Rustig doorfietsen dan maar. (En als je net zo bent als ik:
tussendoor eens bedenken wat voor rijgedrag jij onder goede omstandigheden
op je lekkere snelle fiets allemaal vertoont. Een verschi zie ik wel: je
brengt vooral jezelf in gevaar op de fiets... Al stel ik het me voor dat
het niet leuk is om als otomobilist per ongeluk over welke fietser dan ook
heen te rijden, waarom dan ook.

Fiets ze!
Ludger

>Hoi Minko,
KNIP
>Groetjes van Patrick (die weer een beetje afgekoeld is)
KNIP

Ludger Offerhaus, Berlijn
Ik definieer mooi als het besef dat er structuur is, zolang je de wetten
niet kent
	(L.Vroman)