Re: vraagje accu

Maarten Draijer wrote:

> Ik ben op zoek naar een accu die via het net is op te laden.

Ik heb een accu gekocht van ongeveer 25,- gewicht: 1,2 kilo, heel compact.
spanning: 12 Volt. Wordt met adapter (f 19,-) opgeladen op het net.

> Eisen:
> - moet enkele uren (3-4) werkenDa's geen punt.
> - heb een 6V/3W lampje van vorendat zou dan een 12 Volts lampje worden met laag vermogen. Met dit probleem ben ik nog
bezig. Ik rij nu met een zelfgemaakte koplamp met daarin een 12 Volt/5 Watt halolamp.
Een bak licht. Ook vele uurtjes achtereen.

> - van achter is te verwaarlozen
> - liefst niet te groot

13,3 x 6 x 6,5 cm.

> - zou leuk zijn als het in een bidon past. zoniet, dan niet

Past makkelijk

> - betrouwbaar

Het is een volledig gesloten droge accu.

> - redelijke prijs
Type: sealed rechargable battery van Power Sonic, model PS-1230, 12 Volt, 3.0 Ampere.
kleur: nogal oranje, gekocht bij: elektronicawinkel te Leiden.