Leyetocht samenvatting

Son	100		08.00-09.30	Arnold Niessen <niessen at xs4all.nl>
Son	150		09.00		Peter C. Jasperse" <pcj at pi.net>
Son	150		09.00		Gertjan en Pim Roefs
Son	75		08.30-09.00	Henk Smits <hsmits at IAEhv.nl>
Son	75		08.30-09.00	Peter van Dijck <dijck at codim.nl>
Son?	100/150	?		Krist van Besien <besien at q8.nl>

>Blijkbaar is voor de Leyetocht de startplaatst Son en Breugel
>populair onder nlhpv lezers...

Lijkt er inderdaad op, vind de algemene nlhpv email reactie wel tegenvallen
zeker als Ger veel toezeggingen van ligfietsers had...
Mischien nu nog op vakantie, of toch geen nlhpv lezers?

Ik had overigens het idee dat de Leyetocht een toertocht was en
geen wedstrijd ;-) , ik heb op mijn alligte-lijke zelfbouwfiets met de
huis tuin en keuken 3weg naaf wel wat problemen met jullie kruissnelheid van
30 km/uur. Hetgeen je ook maar moet zien te halen met duizenden fietsers op
de weg....

Als niet iedereen dezelfde afstand rijd is het mischien toch mogelijk om
op het zelfde tijdstip te starten of aanwezig te zijn in Son...

>Kan iemand mij vertellen hoe je daar komt? Waar is precies de start
>(café de Zwaan is redelijk nietszeggend voor mij), en welk NS-
>station ligt het handigst in de buurt.

De Zwaan ligt op de markt in Son. Dit is aan de rechterkant van de weg
als je vanuit Eindhoven komt. Indien je kun netsurfen:
http://www.locatie.net/ postcode:5691AR
geeft een kaartje waar dit precies is.
Het blijft waarschijnlijk Eindhoven Centraal als makkelijkste NS station.
Het is dan toch nog iets van 10 km fietsen naar Son hetgeen aan de weg
Eindhoven-Nijmegen ligt.

--

  0
==\_/\-  Peter 'Cool Dad' van Dijck