RE: Ervaringen Amigo, was: Even voorstellen

> Date: Mon, 11 Aug 1997 20:59:42 +1
> From: "Siem Weel" <sweel at pop3.worldonline.nl>
>

> Kerel, op dit punt denken wij volkomen identiek! Alleen zijn die
> wieldoekjes wel lastig als je de banden moet oppompen. Wat ik nog
> niet heb hoeven doen.

Je kan natuurlijk bij de ventielen een opening in de wieldoekjes maken maar dat
vind ik op dit moment nog zonde. Ik heb één keer de banden moeten bijvullen met
lucht en alhoewel het een gepiel is lukt het uiteindelijk wel om bij de
ventielen te komen.

Groeten Rob