Re: Leyetocht samenvatting

Peter van Dijck wrote:

> Helvoirt 75/100 09.30-10.00     Ger van Ewijk <gvewijk at worldonline.nl>
>
> Son     100             08.00-09.30     Arnold Niessen <niessen at xs4all.nl>
> Son     150             09.00           Peter C. Jasperse" <pcj at pi.net>
> Son     150             09.00           Gertjan en Pim Roefs
> Son     75              08.30-09.00     Henk Smits <hsmits at IAEhv.nl>
> Son     75              08.30-09.00     Peter van Dijck <dijck at codim.nl>
> Son?    100/150 ?               Krist van Besien <besien at q8.nl>

> Lijkt er inderdaad op, vind de algemene nlhpv email reactie wel tegenvallen
> [...]

Er hebben 253 ligfietsers gemeld dat ze intressen hebben om de leyetocht
te Fietsen
dit op verschillende manieren

1 per telefoon
2 per post (promotiefolde retoer)
3 en een kleine groep via internet 38

Al deze mensen hebben een  leyetocht krant toegestuurt gekregen
Ik kan helaas niet zeggen waar en hoelaat ze starten

en of ze wel zeker komen

hoe dan ook het wordt een mooi fiets feest

groeten ger van ewijk
tel
0411-643708