Re: Lange wielbasis ligfietsen

Ha Ludger

Op 13 Aug 97, 9:23 uur, schreef Ludger Offerhaus over Re: Lange
wielbasis ligfietsen:

> Goede vraag, Siem. Cultuurverschil is het, maar waarom??? Blijkbaar
> heeft men in het buitenland minder problemen met praktisch nut (of
> grotere garages en ruimer opgezette wegen (de fietspaden hier zijn
> eerder smaller, daar kan het niet aan liggen) :-) en meer problemen
> met evenwicht op wendbare, soms zelfs nerveus sturende fietsjes

Mja, ik heb nog een hele zooi ligfiets sites in de US bekeken, en
al lezende krijg ik de indruk dat SWB's niet als echte ligfietsen
worden gezien, maar meer als compromis tussen een gewone en een echte
ligfiets. En dat daarom de SWB's een beetje met een scheef oog
bekeken worden?

> PS Leuke homepage trouwens, Siem. Voor zo ver ik weet is de Amigo de
> straatversie van het op dat moment nog onproduceerbare prototype
> Greenmachine geweest (en nog steeds..).

Ja, dat idee kreeg ik ook. Maar het is wel de bedoeling van Flevobike
om de Greenmachine op de markt te brengen, zeggen de jongens van
Flevobike. Het zal me benieuwen!

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl