Re: Merk A vs merk B

Siem Weel schreef aan ons allemaal:

> [knip]... Zo surfend over internet en lezend in newsgroups kom ik af
> en toe
> fenomenen tegen waar ik niet zoveel raad mee weet. Zo is er
> bijvoorbeeld een campagne van Campagnolo tegen Shimano. Ook over
> Vredestein fietsbanden lees je niet veel goeds. Zijn dit soort
> geschillen gebaseert op feiten, of hebben ze louter een "Ajax <>
> Feyenoord" gehalte? [knip]

Wat de firma's onderling uit te vechten hebben weet ik natuurlijk
niet.Gelukkig zijn er onder ligfietsers maar weinig hetzes te ontdekken.
Merk A tegen merk B ben ik nog niet tegengekomen en ik hoop dat het zo
blijft. Natuurlijk is mijn fiets wel de beste, maar daarom zijn de
andere nog wel interessant!
Het slechte nieuws over die banden komt allemaal uit een discussie
waarin een aantal mensen over hun slechte ervaringen schreven.
Vredestein kwam daar niet goed uit naar voren, jammer want het is
natuurlijk een goede ontwikkeling dat een fabriek een hoofdstukje
ligfietsbanden in zijn folder opneemt (hoe zijn trouwens de ervaringen
met die double-density-banden?).

Theo Mol
(een van mijn beste vrienden heeft een rechtopfiets)