Re: Merk A vs merk B

Hoi Siem,

>Zo surfend over internet en lezend in newsgroups kom ik af en toe
>fenomenen tegen waar ik niet zoveel raad mee weet. Zo is er
>bijvoorbeeld een campagne van Campagnolo tegen Shimano. Ook over
>Vredestein fietsbanden lees je niet veel goeds. Zijn dit soort
>geschillen gebaseert op feiten, of hebben ze louter een "Ajax <>
>Feyenoord" gehalte?

Ik heb niet veel verstand van voetbal, maar is het Ajax <> Feyenoord gehalte
ook niet gebasseerd op feiten? Beide clubs zullen wel eens wat gewonnen
hebben, (toch?) en dus zijn zij het beste in de ogen van hun fans.

Groetjes van Patrick.

 * P.A.H.M. Nootebos      E-Mail: nootebos at ecn.nl
 * Tel: 0224-564509 / 564602    Fax: 0224-563489
 * Netherlands Energy Research Foundation ECN