Re: vraagje accu

Ha M.

Op 14 Aug 97, 18:22 uur, schreef M. Bruyns over Re: vraagje accu:

> Ik heb voor Fl 12,50 een geheel gesloten loodaccuutje gekocht. 4Ah,
> dus goed voor 8 uur licht. Hij weegt 793 gram en meet 10x7x4,5 cm.
> Te koop bij de firma Conrad (uit een restpartij).

En hoe laad je die op? Tis overigens wel een goedkoop ding! Begin dit
jaar wilde ik een nieuwe batterij voor mijn oplaadbare Skill
boormachine kopen, maar dat ding bleek maar liefst 140 gulden te
kosten! Een nieuwe schroefmachine is goedkoper :-(

Ik wil voor mij Flevobike Amigo ook verlichting hebben. Die is er
wel, maar daarbij wordt het voorlicht door een dynamo gevoed. En dat
wil ik niet. Oplaadbare voorlampen zoals je die bijvoorbeeld bij
Halfords koop zijn volgens de consumentenbond niet goed. Met zo'n
accu is dat volgens mij wel op te lossen, want daarmee moet je toch
behoorlijk wat licht kunnen maken. Dus wat voor lampen gebruik je
daarbij?

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl