Re: vraagje ondersturen

On 12-Aug-97, Theo Mol wrote:
>Ja, die zijn er wel. De Roulandt had een kaarsrecht stuur, maar dat zat
>recht onder het stoeltje.
>Laatst sprak ik iemand (maar wie?) die op een M5 een ATB-stuur had
>gemonteerd met van die love-handles eraan, en dat ging goed. Niet gezien
>trouwens.
>Ik ga ervan uit dat je nog steeds een onderstuur wilt houden. Op mijn M5
>heb ik heel even een bovenstuur gehad, maar dat vond ik niet zo'n
>succes. Het stuurde redelijk, maar ik durfde er niet aan te trekken. Met
>een "modern" klapstuur heb je dat probleem trouwens niet meer.
Ik wil hem dus inderdaad onder me houden en ik denk dat ik het zelf moet gaan
proberen.
Het kan dus zonder levensgevaar gebeuren.
bedankt
maarten
--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter