Re: tandem banden enzo

Marcel Wijkstra wrote:

> #Heeft er iemand suggesties voor een voor de tandem geschikte 26" (559) achterband?

Wat te denken van de Tioga Cityslicker; een brede en vrijwel profielloze band die teven
zeer hard opgepomp kan worden. Die Tioga luitjes zijn echt gek: ze verkopen een band die
zo goed als onverwoestbaar is, dus als alle fietsen eenmaal voorzien zijn....

> #Ik zoek er dus eentje die net zo fijn rijd als de Vredestein MonteCarlo (1.35") maar
> #dan met de betrouwbaarheid van de Specialized FatBoy (1.25").

Volgens mij zit je dan wel goed met dit bandje.

Danny Siepman