Re: vraagje ondersturen

d.siepman at pi.net wrote:
> Vertikale handvatten sluiten aan op de natuurlijke houding van je
> handen. Horizontale niet.O ja? strek je arm eens recht vooruit en draai hand eens heen en weer.
3/4 slag (270 graden) is bij mij de limiet waarbij horizontaal (knokkels
boven) op 90 graden clockwise ligt en verticaal op 180 graden.
Conclusie: de waarheid ligt in't midden, niet horizontaal, niet ver-
ticaal maar als je het op een autostuur afbeeld (sorry van die auto
mensen) is de befaamde 10 voor 2 greep het natuurlijke bewegings-
centrum van de onderarmdraaiing.

Het stuurtje zou dus zoiet moeten zijn:
 __
/  \