Ligfiets huren?

Hallo,

Kan iemand mij tips geven waar ik op zaterdag ligfietsen kan uitproberen. Ik kom uit BelgiŽ, het noorden valt dus uit de boot.
Ikzelf doe een poging om er eentje zelf te bouwen (type Econ Bent van Don Boose), maar de eerste testrit viel nogal tegen. Vandaar dat ik nu eerst eens een commercieel model wil proberen om de ligfiets-feeling te krijgen, zodat ik mijn fiets beter kan aanpassen.

Groetjes,

Chris

De Coster Chris                                                ccs at cb.cerberus.ch