Re: Ligfiets huren?

Hallo Chris,

Ik ben afgelopen zondag wezen proefrijden bij de Liggende Hollander
tijdens hun
opendag. Volgens mij kan je er ook gewoon een fiets huren. Voor info:

   http://www.dse.nl/~pvdijck/dlh

Ik heb daar trouwens afgelopen week een Streetlegal besteld en kreeg
toen te horen
dat er een wachttijd geldt van ongeveer 8 weken. Zijn er meer mensen die
een
Streetlegal besteld hebben en kunnen die misschien hun bestelling
annuleren zodat
ik niet zolang hoef te wachten :-)

Groetjes,

Sytze, die in zijn stoel achteroverleunt om op zijn fiets te wachten,
Boonstra
De Coster Chris wrote:

> Hallo,
>
> Kan iemand mij tips geven waar ik op zaterdag ligfietsen kan uitproberen. Ik kom uit
> BelgiŽ, het noorden valt dus uit de boot.
> Ikzelf doe een poging om er eentje zelf te bouwen (type Econ Bent van Don Boose), maar
> de eerste testrit viel nogal tegen. Vandaar dat ik nu eerst eens een commercieel model
> wil proberen om de ligfiets-feeling te krijgen, zodat ik mijn fiets beter kan aanpassen.
>
> Groetjes,
>
> Chris

> [...]
Name:  Sytze Boonstra				Lucent Technologies
mailto:boonstra at lucent.com			Network Systems
Phone: (+31 35 687) 5210 			OSI-Platform group
Room : HZ-HV 104				Huizen, The Netherlands