Re: Verslag Leyetocht

Peter van Dijck schreef

>Leyetocht 1997,

Bart en ik zijn om 10.00 uur in Helvoirt gestart voor de 75 km. We hadden
verwacht Ger daar ook nog te zien, maar tussen 9.30 en 10.00 uur was hij
nergens te bekennen. Bij ons waren er erg veel stadsfietsen. Die we dan ook
snel voorbij reden. Maar als mensen gezellig een tocht fietsen hebben ze met
z'n tweeen naast elkaar wel opeens de hele weg nodig.

Wel hebben we de nodige opmerkingen te horen gekregen. Vooral toen we door
een niet echt goed geplakt lek binnen een kwartier weer stil stonden. En dan
had Bart ook nog een los schroefje bij zijn stuurinrichting, en was de
broekspijp net wijd genoeg om een wesp/bij naar binnen te laten vliegen

>Ger, perfecte tocht, makkelijk te volgen, duidelijke wegwijzers,
Volgende keer ook nog even de steentjes uit de bochten vegen, we gingen
allebij bijna een keer onderuit door een wegglijdend voorwiel. Maar het ging
nog net goed.

>alleen waar
>nu die 253 ligfietsers gebleven zijn is me niet duidelijk. Ze zijn natuurlijk
>niet alle 248 in Helvoirt gestart en interrese wil nog niet zeggen dat ze
>uiteindelijk ook werkelijk mee doen maar meer dan 1 andere ligfietser die
>we onderweg gezien hebben hadden we wel verwacht. Mischien heb jij er vanuit
>Helvoirt meer gezien.
In Helvoirt heb ik er niet meer gezien, behalve in Son daar stond een
trikeje met twee kleine voorwieltjes (voorwiel gestuurd)

>Hoe dan ook het is hun gemis en niet echt ons probleem maar een toertocht
>met 200 ligfietser zou er wel perfect uitgezien hebben.
Dat vind ik ook

Groetjes,
Gerben-Jan