Re: Verslag Leyetocht

Ger, perfecte tocht, makkelijk te volgen, duidelijke wegwijzers, alleen
waar
nu die 253 ligfietsers gebleven zijn is me niet duidelijk. Ze zijn
natuurlijk
niet alle 248 in Helvoirt gestart en interesse wil nog niet zeggen dat
ze
uiteindelijk ook werkelijk mee doen maar meer dan 1 andere ligfietser
die
we onderweg gezien hebben hadden we wel verwacht. Misschien heb jij er
vanuit
Helvoirt meer gezien.

Hoe dan ook het is hun gemis en niet echt ons probleem maar een
toertocht
met 200 ligfietser zou er wel perfect uitgezien hebben.

Peter 'Cool Dad' van Dijck

Waar zijn de ligfietsers dan wel gestart

Uit onze telling blikt het volgende

Helvoirt route 25 km 1 route 39 km 2 route 50 km  2 route 75 km 23 route
100 km 36 route 150 4 km  8
Haaren route 75 km 3
Udenhout route 75 km 1
Esch route 50 km 4 route 75 km 3
Gemonde route 39 km 2
Son route 75 km 5 route 100 km 8 route 150 km 17
dus toch nog ruim 150 ligfietsers.
Persoonlijk had ik op meer gerekend  Misschien volgend jaar Als jullie
met zijn allen een beetje reclame maken moet dat lukken.
Ik zorg weer voor mooie nieuwe route’s en dat er nog beter gevegen word
in de bochten  maar ben ook afhankelijk van onze vrijwilligers die dat
moeten doen.
Vandaag staat in het Brabants Dagblad een artikel over
de Leyetocht. Ongeveer een kwart pagina. En wat wordt
er over ligfiets(en?) gezegd ?
Groet,
Arnold.
Wat de kranten schrijven hebben we geen invloed op.
Een journalist gaat de start plaatsen af en interviewt daar
verschillende deelnemers en een paar mensen van de organisatie   En
maken zo een verhaal
All met all het was voor ons een geslaagde dag met veel fietsliefhebbers
en (te) mooi weer

Tot volgend jaar op zondag 18 augustus 1998

Groeten Ger van Ewijk