Re: Verslag Leyetocht

>Wat de kranten schrijven hebben we geen invloed op.

dat hoeft niet waar te zijn, journalisten (zeker van regionale huis aan
huisbladen) worden graag uitgenodigd en je kunt ze natuurlijk (met als
aanleiding zo'n tocht bijvoorbeeld) op het geschikte moment (dat hoeft niet
op de dag zelf te zijn) eens je fiets laten zien. Ophangers genoeg: paden
waar een Alleweder niet op past, te veel zand en stront op de landwegen,
leuke fietstochten waar ligfietsers meedoen. Een 'maar': de journalist of
redakteur moet een basale fietsnieuwsgierigheid hebben, als die ontbreekt
kun je dat idee van gratis publiciteit ook vergeten.
Maar wie ben ik, ik was er immers niet eens bij deze keer.

groeten,
de naamloze
>Een journalist gaat de start plaatsen af en interviewt daar
>verschillende deelnemers en een paar mensen van de organisatie   En
>maken zo een verhaal
>

>All met all het was voor ons een geslaagde dag met veel fietsliefhebbers
>en (te) mooi weer
>
>Tot volgend jaar op zondag 18 augustus 1998
>
>Groeten Ger van Ewijk
Ludger Offerhaus, Berlijn
Ik definieer mooi als het besef dat er structuur is, zolang je de wetten
niet kent
	(L.Vroman)