Re: nlhpv-digest V1 #147

>Goeidag allen,
>
>Wat is eigenlijk een 'rollerbrake' voor rem? Ik zie die term wel
>eens, maar snap wederom niet wat het is?

De juiste werking ken ik niet, maar het komt er op neer dat het ding
ontzettend rammelt! De term zou beter "rammelrem" zijn. Ik ben bijna
beschaamd als ik op m'n gestroomlijnde Flevobike ("wow, toffe fiets") de
kasseien op moet ("amai, wat een rammelkar!").

Remt anders wel redelijk, maar ik ben toch naar een vervanging aan't
zoeken. Iemand een idee?

Peter.