Re: Human Powered Vehicles 97 CD-ROM

On 25 Aug 97 at 13:02, Siem Weel wrote:

> En wat kost ie? Waar en hoe te bestellen?

Ik dacht dat Mark Maier dat al verteld had... -> Flevobike. Kosten?
Ik zie in dat zelfde mailtje 35 DM staan. Daar staat trouwens ook
het e-mail en Internet adres. Meer info eventueel op:
http://www.zechlin.com/html/hpv_cd-rom.html. De info van de '97 CD
is nogal summier. Bij '96 staat wat meer.

Groetjes.
--
 Wilbert Scheer,               --  0
 ligfiets at geomatrix.net,          --\__/\-o   [Flevobike