Re: Een standaard voor de Challange Wizard

Challenge levert voor zo ver ik weet een passende standaard voor de
Wizzard. Challenge BV, Anklaarseweg 35, Apeldoorn, 055-5212405.

Fiets ze!
Ludger
>Beste ligfietsers,
>
>Wie van jullie heeft er een oplossing bedacht voor een standaard van een
>ligfiets.Ik ben soms wat moeilijk ter been en dan lijkt het me handig ook
>een standaard(je) te hebben. Mijn fiets is een Challange Wizard.......
> Ik ben benieuwd wat er zoal bedacht is.....   enne alvast bedankt voor
>mogelijke tips.
>
>Léon Klaczynski

Ludger Offerhaus, Berlijn
With a steady-state deformation (...) a rock would have to prejudge its
final state (...): an unlikely event except for very clever rocks.
from Fossen & Tikoff 1997 (Journal of structural geology)