elastomeer-rijstabiliteit

n.a.v. andere berichten. Ik had een elastomeer hurri, maar na een aantal
harde klappen bij kuilen in de weg en na een 'zwevend achterwiel' bij 50+
liet ik mij graag overtuigen (*na* een proefrit) over te stappen op een
Hydrohurri (staal-olie i.p.v. elastomeer). En zie daar, ook de grootste
klappen worden netjes geslikt en hat achterwiel kleeft (in de beste zin van
het woord kleven) aan de weg. Tot de olie eruit loopt, maar daar heb je
garantie voor.........

groetjes
Ludger (en ik rijd nu deels weer elastomeergeveerd, maar op een Brompton is
dat niet zo'n punt.)
Ludger Offerhaus, Berlijn
Sch....akademiker, die wollen immer alles verstehen (Anonym (aber ich weiss
wer's war ;-))