Re: Stabiliteit Flevo-racer

Ik heb ook al enkele keren last gehad van de 'rubber ball effect' van
de elastomeer vering op mijn Racer. Ik denk een oorzaak is de
ontbrekende demping.

Nu heb ik gezien dat op de achtervork van Sinner ligfietsen soms een
kleine demper gemonteert is, op een kant, naast de elastomeer blokje.
De achterwielophanging van de Sinner lijkt volgens mij op die van de
Flevo. Dus wil ik graag ook zo'n dempertje op mijn Racer hebben.

Wie weet iets te berichten over de werking van deze demper en of hij
los te verkrijgen is en of zo iets op een Racer gemonteert kan
worden?

Bedankt,
Mark.

         __     O               __O               Mark Maier