Re: nlhpv-digest V1 #147

On 24-Aug-97, Peter Frings wrote:

>De juiste werking ken ik niet, maar het komt er op neer dat het ding
>ontzettend rammelt! De term zou beter "rammelrem" zijn. Ik ben bijna
>beschaamd als ik op m'n gestroomlijnde Flevobike ("wow, toffe fiets") de
>kasseien op moet ("amai, wat een rammelkar!").

>Remt anders wel redelijk, maar ik ben toch naar een vervanging aan't
>zoeken. Iemand een idee?

Zelf heb ik van achteren een XT-rem erop zitten. Dit remt goed. Als jee nog
beter
wilt, dan kun je eens kijken naar de V-brakes van Shimano (of lookalikes van
ESP).
Zelf heb ik op mijn ATB lx-V-brakes met XT-levers. Ik prefereer de LX-brakes,
omdat
deze niet remmelen en dat doen de XT's wel. Wil je nog beter kijk dan eens
naar de
XTR-V-brakes.

groetjes
maarten
--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter