Re: [hpv] Probaat middel tegen voyeurs

Ha Marcel

Op 27 Aug 97, 10:18 uur, schreef Marcel Wijkstra over [hpv] Probaat
middel tegen voyeurs:

> beige (*) Condor met een adquate oplossing tegen "staarders":
> iedereen die zich vergaapte aan zijn fiets, werd vergast op

Ik vind het juist wel kicken als iedereen kijkt, maar misschien heb
ik wel exhebitionistische neigingen ;-)

> (*) Zo ongeveer de lelijkste kleur die je een fiets maar

Mja, beige is idd niet erg in de mode. Dat valt me toch op, eerlijk
gezegd. Bukfietsen krijgen ieder jaar het dan geldende
modekleurtje, maar bij ligfietsen worden jarenlang dezelfde kleuren
gebruikt.

Heren ligfietsbouwers, de thans geldende kleur is donkerblauw
metallic (dat wilde ik op mijn Amigo)!

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl