Re: [hpv] Probaat middel tegen voyeurs

Siem Weel schreef:
#schreef Marcel Wijkstra
#> beige (*) Condor met een adquate oplossing tegen "staarders":
#Ik vind het juist wel kicken als iedereen kijkt, maar misschien heb
#ik wel exhebitionistische neigingen ;-)

Ik spreek jou over een half jaartje nog wel. Als je elke dag dezelfde
route fietst, verwacht je eigenlijk dat de mensen je (fiets) zo onderhand
wel kennen.

#> (*) Zo ongeveer de lelijkste kleur die je een fiets maar
#Mja, beige is idd niet erg in de mode. Dat valt me toch op, eerlijk
#gezegd. Bukfietsen krijgen ieder jaar het dan geldende
#modekleurtje, maar bij ligfietsen worden jarenlang dezelfde kleuren
#gebruikt.

Niet mee eens. Bij ligfietsen worden meer "tijdloze" kleuren gebruikt.
En ik heb het vermoeden dat poedercoaten in geel, rood of wit goedkoper
is dan andere kleuren.

#Heren ligfietsbouwers, de thans geldende kleur is donkerblauw
#metallic (dat wilde ik op mijn Amigo)!

Met je Amigo heb je nog niks te klagen, dunkt mij. Dat groen is
dacht ik toch wel een redelijk hip kleurtje.
Anders had je maar een Challenge moeten kopen. Alu frame met petrol
lak komt aardig in de buurt, dacht ik zo.

Marcel "T-Ford" Wijkstra.
 X   drs. Marcel Wijkstra                            wijkstra at wins.uva.nl
-