Re: nlhpv-digest V1 #149

Ha Henk

Op 26 Aug 97, 19:19 uur, schreef Henk Jr. Noppe over nlhpv-digest V1
#149:

> Zijn die schijfremmen makkelijk te monteren.

Tsja, dat hangt een beetje van het soort af denk ik. Ik heb op mijn
fiets een Sachs Powerdisk op het voorwiel zitten. Maar daar is een
speciale naaf voor nodig. Volgens de prijslijst van Flevobike kost
een voornaaf 125 gulden. Helemaal kompleet, dus met handgreep e.d.
(neem ik aan) kost het ding bij hun 375 gulden. Dat is niet mis...

>    Henk Jr. Noppe. Veenendaal, The green metropol of Utrecht.

Is dit dezelfde Henk Noppe die ook die leuke leerprogramma's voor
kinderen maakt?

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl