Re: Eerste ervaringen Focus

Hoi Henry,
> Er zit een
>beetje speling in het scharier van de achtervork. Ik weet niet
>of dat ook reeds vanaf het begin zo was.

Toen ik een jaar geleden mijn Hurri kocht kreeg ik van Paul te horen dat je
na het inrijden de schanierbouten nog wat moest aantrekken. Ik weet niet of
dat nog zo is, maar als je Paul belt weet je het en is het waarschijnlijk
opgelost voor het echte schade op kan leveren.

>En de nadelen.... Meer zweten (nog meer dan dat ik al verwacht had).

Minder luchtweerstand = minder koeloppervlak = minder koeling = meer gutsen
inderdaad.

>De banden moest ik even opnieuw op de velg leggen omdat deze bij
>de ventielen enigszins hobbelden (vooral lastig bij sprint
>snelheden tot 50 km/h).

Grappig, ik had hetzelfde euvel bij mijn hurrie. Misschien moeten we er toch
een melding van maken, want het is een kleine moeite het in een keer goed te
doen.

>Al met al ben ik erg tevreden.

Grappig, dit heb ik nou ook met mijn challenge!

Patrick (die met een voorspatbordje het niet meer zo erg vind dat de weg wel
eens nat is) Nootebos.
 * P.A.H.M. Nootebos      E-Mail: nootebos at ecn.nl
 * Tel: 0224-564509 / 564602    Fax: 0224-563489
 * Netherlands Energy Research Foundation ECN