nlhpv-digest V1 #153

Hoi Siem

Op <zaterdag 30 augustus 1997, om 02:00,> schreef Jij aan Henk Jr. Noppe
o.a.:
 nd> Tsja, dat hangt een beetje van het soort af denk ik. Ik heb op mijn
 nd> fiets een Sachs Powerdisk op het voorwiel zitten. Maar daar is een
 nd> speciale naaf voor nodig. Volgens de prijslijst van Flevobike kost
 nd> een voornaaf 125 gulden. Helemaal kompleet, dus met handgreep e.d.

Dat is dus zonder spaken en dergelijke?

 nd> Is dit dezelfde Henk Noppe die ook die leuke leerprogramma's voor
 nd> kinderen maakt?

Eh..., nee. Zover ben ik niet programmeren :-).
 Tot tiksuh en krijg geen vierkante oogies,
   Henk Jr. Noppe. Veenendaal, The green metropol of Utrecht.