Re: Stuurklem

niels at wfw.wtb.tue.nl wrote:

> Hallo Ligfietsers

-knip-

> Het zou mooi zijn als het niet op het frame gelast hoeft te worden, maar
> geschroefd kan worden, zodat ik de positie nog kan aanpassen.

Wat dacht je van een U-vormige beugel die om de 40x40 koker heenvalt en aan de onderkant
met twee M6 bouten wordt vastgeklemd. Op de beugel maak je dat een vastklembaar buisje,
waarbij het stuur op de zelfde manier wordt vastgezet als bij een gewone fiets.

Groetjes en veel zelfbouwsucces,

Danny Siepman