Kleine wielen op de Flevobike fifty fifty

Ik mocht even plaatsnemen en ik moet bekennen dat hij lekker zat. Vooral
dat kleine stuurtje leek mij handig alhoewel dat precies in mijn blikveld
zat (zie je, toch te klein!).

Als niet-ligfietser bleef ik met een paar vragen achter:

1. Waarom heeft deze ligfiets twee kleine wielen (20 inch ?). Is dat
kinderfiets gevoel onterecht en maakt de grootte van het wiel niet zo uit?

2. Klopt het dat de fifty fifty nu is uitgerust met een verstelbaar stuur?

3. Is geel de enige kleur waarin hij geleverd kan worden?

4. Waarom beveelt iemand mij deze fiets aan als een forensfiets? Is zijn
advies terecht?

5. Als de fifty fifty inderdaad geschikt is voor forensen, waarom wordt
deze dan zo incompleet geleverd? Er moet nog verlichting op, spatborden en
een bagagedrager. Een blik op de prijslijst gaf aan dat dit alles nog wel
eens een dure grap kan worden.

6. Praktische vraag: Kan een laptop op een veilige manier vervoerd worden
op/aan een ligfiets? Ik moet echt dat ding elke dag mee naar huis nemen. Of
schokt het te veel of is het risico voor vallen veel groter?

7. Nog een praktische vraag: Hoe verzeker je een dergelijke 'ongewone' fiets?

Ik herinner me vaag dat de verzekeringsvraag wel eens aan bod is gekomen in
deze nieuwsgroep. Voordat iedereen (zucht) het verhaal nog eens gaat
oplepelen wil ik ook wel in een archief duiken. Is er een archief van deze
nieuwsgroep, en hoe kom ik daarin terecht?

Graag zou ik ook wat meer gebruikers/gebruikservaringen horen over deze fiets.

Alvast bedankt,

Maarten , die al die lappen tekst tussen voor- en achternaam wel grappig
vind, maar niet erg nuttig, van Damme

mvdamme at xs4all.nl