Re: Kleine wielen op de Flevobike fifty fifty

Siem Weel wrote:

> De 50-50 kan je bij de fietsenwinkel ook als Batavus Relaxx kopen.
> Dan zit alles eraan wat nodig is, maar ik weet of er dan ook vering
> op zit... En geel is niet de enige kleur, zwart, wit, rood en groen
> horen ook tot de mogelijkheden.

 Volgens mij is dat niet waar. Als ik goed op de hoogte ben, en
 dat weet ik helaas niet helemaal zeker, dan is de Batavus Relaxx
afgeleid van de Flevo Basic. En dat is een heel andere fiets dan
de 50-50. Ik denk dan ook dat opmerkingen over beginnersfietsen
en ontgroeien meer op de Flevo Basic slaan dan op de 50-50.
Groetjes,

Sytze, die bijna zeker weet datie gelijk heeft, Boonstra

Name:  Sytze Boonstra                           Lucent Technologies
mailto:boonstra at lucent.com                      Network Systems
Phone: (+31 35 687) 5210                        OSI-Platform group
Room : HZ-HV 104                                Huizen, The Netherlands