Re: hydraulische remmen

En nou ik weer: twee oplossingen: voor cantilever nokjes (oorspronkelijk
voor ATB's dus) is er een snellosmaker, maar het weer vastmaken gaat geloof
ik niet zoooo secondensnel (palletje aan een kant van de velg aan de
remcylinder). En er bestaan draaiknopjes die op de remgreep zitten, om
zijdens de downhill de remmen strakker te kunnen stellen, daarmee kun je
ook zinder downhill de blokjes snel een stukje van de velg af halen. Die
knopjes (*rode* knopjes) neigen wel tot afbreken.... Dat alles in de
vertrouwde Magura-prijsklasse. Met de dunste racebandjes (Continental 8,5
bar 28-406 bijvoorbeeld voor 406 dan) moet het overigens so wie so geen
groot probleem meer zijn.

Groetjes
Ludger

Ludger, Berlijn