Re: Kleine wielen op de Flevobike fifty fifty

Bedankt Siem voor je reactie. De meneer van de winkel vertelde dat de 50-50
juist een moeilijke fiets was waar je niet zomaar 1-2-3 op wegfietst. Dat
kwam volgens hem doordat het voorwiel praktisch onder je zit in plaats van
verder naar voren.

Bedoel je hier niet de Flevobike Basic?

Maarten