Re: Beginnersfietsen?

Bijvoorbeeld wil een beginner rechtop zitten (vertrouwd, makkelijke
houding) en een niet-meer-beginner wil graag vlakker (vangt minder wind, is
*niet* minder komfortabel als je nek eraan gewend is). Het komt geloof ik
vaak voor dat mensen so wie so minstens een (eigen) fiets nodig hebben om
te leren wat ze eigenlijk willen: en dat is goed, want dan blijft de
tweedehandsmarkt beter.
Of zo.
Ludger

Ludger, Berlijn