RE: tandem-frame

N.a.v. vorige mails.

Een 60/1,5 buis als enige, zonder versterkingshoekjes en, vooral, zonder
parallelbuis is waarschijnlijk te weinig voor normale berijders op gewone
snelhden. (Ik heb het even gevraagd aan iemand die niet meemeelt hier en
wel ervaring heeft). Als je echt niets weegt en nooit hard rijdt wordt dat
anders, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt mij.

Veel fietspleizier tzt!
Ludger
Ludger, Berlijn