Re: Kleine wielen op de Flevobike fifty fifty

	Hallo Siem

> Op  1 Sep 97, 9:02 uur, schreef Rik van den Bergh over Re: Kleine
> wielen op de Flevobike f:

> Precies. Daar zeg je wat. Op een beginnersfiets kan je opstappen en
> wegrijden, waarbij je bij fietsen met bijvoorbeeld onderstuur even
> moet oefenen. Maar alle ligfietsers weten dat je na een kwartier al
> op een 'gewone' ligfiets kunt rijden, dus is een beginnersfiets
> eigenlijk overbodig...
Het is me toch niet helemaal duidelijk wat nu een beginners fiets is.
Ik ben zelf beginner, wacht met smart op m'n M5, en alleen met de
eerste ligfiets waar ik op reed had ik moeite. Met alle andere die ik
daarna geprobeerd heb reed ik zonder problemen weg. Daarbij maakte
het niet uit of er een boven of onderstuur op zat, aan iedere fiets
moest ik even wennen.
Als de beginners fietsen gemakkelijk te rijden zijn wat is dan het
grote voordeel van de gevorderden fietsen ?

     Groeten Rik