Re: Kleine wielen op de Flevobike fifty fifty

	Hallo Maarten

> Bedankt Siem voor je reactie. De meneer van de winkel vertelde dat
> de 50-50 juist een moeilijke fiets was waar je niet zomaar 1-2-3 op
> wegfietst. Dat kwam volgens hem doordat het voorwiel praktisch onder
> je zit in plaats van verder naar voren.
Ik was zelf ook op zoek naar een ligfiets heb deze fiets een keer een
dag gehuurd. Dit is mij goed bevallen. Het is een snelle en heel
wendbare fiets. Ik had weinig ervaring, twee keer eerder een ligfiets
geprobeerd, maar op de 50-50 reed ik zonder problemen weg. Ik
moets wel even wennen aan het stuurgedrag. Met de schijfrem voor en
de 3*7 sachs naaf is het snel rijden door druk stads verkeer bijna
een feest. Voor zover ik weet slaat 50-50 op de gelijke gewichts
verdeling op voor- en achterwiel. Het voor wiel zit dus niet 'onder'
het zitje.
     Groeten Rik