Even mijn leed beklagen

Hallo,

Een week of zeven geleden schreef ik dat ik een 'Hurri' had besteld, die
na drie weken zou worden afgeleverd, maar ik heb 'm nog steeds niet :-(
Het probleem zit 'm erin dat ik er een Amp voorvering op heb laten
zetten in combinatie met Magura's. Daarvoor moesten dan speciale nokjes
besteld worden, die geleverd worden door een ligfietsenbouwer in
Berlijn (D). Na herhaalde telefoontjes vanuit Eindhoven naar deze
firma, waarin beloofd werd dat de nokjes waren opgestuurd, zijn ze er
nog steeds niet :-( Hier baal ik wel effe van, want ik had eigenlijk
gehoopt dat ik de fiets al zou hebben gehad tijdens de mooi weer
periode, zodat ik lekker lange tochten kon maken. Helaas, het mag niet
zo zijn.

De moraal:
1) Als je dezelfde ideeen krijgt als mij, dan kun je je al vast voor-
bereiden op een lange wachttijd.
2) Mocht ik onverhoopt eens een keer naar Berlijn verhuizen, dan zal ik
daar nooit een ligfiets kopen (ik weet helaas de naam van de
betreffende firma niet).

Salu,

                                -martin-
                      zap at xs4all.nl - ICQ#2907241