Re: Even mijn leed beklagen

Ha Martin

Op  2 Sep 97, 13:57 uur, schreef Martin Heffels over Even mijn leed
beklagen:

> Een week of zeven geleden schreef ik dat ik een 'Hurri' had besteld,
> die na drie weken zou worden afgeleverd, maar ik heb 'm nog steeds

Tsja, dat had ik ook. In mei een Flevobike Amigo besteld. Maar het
voorjaar en begin van de zomer is volgens de jongens van Flevobike
dat nog hele hordes mensen een ligfiets bestellen. Hoogtijdagen voor
de ligfietsbouwers en helaas moet je dan ff geduld hebben. De mijn
zou eind juli geleverd worden, maar het werd twee weken eerder, dus
dat viel mee! Moraal: wil je een ligfiets voor de zomer, bestel hem
dan voor de kerst ;-)

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl