Kleine wielen op de Flevobike fifty fifty

punt 6 van Maarten van Damme's vragenlijst:

mijn ervaring is dat willekeurig welk soort fiets op termijn ongeschikt
blijkt voor lap-top transport tenzij buitengewoon goed ( dwz beter dan de
fabrikant in eerste instantie had bedacht) ingepakt: een fiets geeft de
schokken nu eenmaal beter door dan een auto.
[Test: kijk maar naar het verschil in performance van een draagbare
CDspeler op fiets of in auto. Ik heb delen van mijn w/w traject waarbij ik
de CD-speler maar even in de hand houdt of op het lijf draag, want in de
zijtas van de (geveerde) ligfiets lijkt het wel een oude grammofoonplaat. ]
Dus,....

Herman - die meestal niet om tekst verlegen zit, maar nu even wel -
Kostelijk