Re: rugaanrug? tandem-frame

Ooit, toen ik nog wel eens ototijdschriften las (lang geleden, bij de
tandarts :-) kwam ik een artikeltje tegen waarin werd opgemerkt dat ik meen
Volvo eens een oto had gemaakt met de ruimtebesparende achterbank met
uitzicht naar achteren. De achterbankzitters (die dus achteruit reden)
werden, sterke maag of niet, allemaal misselijk en / of duizelig.
Evenwichtsorganen die achteruitrijden niet snappen en niet accepteren.

Heeft iemand dit weleens gemerkt op een rugaanrugtandem???

Groetjes
Ludger

Ludger Offerhaus, Berlijn