Re: Schijfremmen

 MARCEL schreef als antwoord op

Nou laat dat 'vakantie' maar weg; als ik met mijn 100 kg op mijn fiets zit
dan wil de voorrem niet veel doen, de achterrem des te meer; en dat is vlg.
mij niet alleen toe te schrijven aan trommel voor en Magura achter. (het
geheel op een Sinner 2026).
Dus: alle tot nu toe gegeven verklaringen passen niet op mijn fiets; en ik
blijf erbij dat reen achterrem op een LWB zeker een funktie heeft ( die zie
ik ook nog niet zo gauw achter omhoog gaan).

Herman - van 100 naaar 0 is belangrijker dan van 0 naar 100 - Kostelijk