Re: Even mijn leed beklagen

Siem Weel wrote:

> Ha Martin
>
> Op  2 Sep 97, 13:57 uur, schreef Martin Heffels over Even mijn leed
> beklagen:

> Tsja, dat had ik ook. In mei een Flevobike Amigo besteld. Maar het
> voorjaar en begin van de zomer is volgens de jongens van Flevobike
> dat nog hele hordes mensen een ligfiets bestellen. Hoogtijdagen voor
> de ligfietsbouwers en helaas moet je dan ff geduld hebben.

Ja, dat had Frank mij ook al verteld, maar toen hij zei dat de levertijd
3 weken zou zijn, en dat dan midden juli, was ik natuurlijk erg blij.

> De mijn zou eind juli geleverd worden, maar het werd twee weken eerder,
> dus dat viel mee! Moraal: wil je een ligfiets voor de zomer, bestel hem
> dan voor de kerst ;-)

Dat zal ik de volgende keer dan maar doen :-)

Overigens, de nokjes waar het zich nou om ging, waren twee kleine busjes
om de Magura's aan de vork vast te zetten. Djeez, dat dat nou zo lang
moest duren. Maar het was de moeite van het wachten wel waard, want zo'n
voorgeveerde Hurri rijdt toch wel wat lekkerder (dat vond een andere
Hurri bezitter die hem even uitprobeerde, Henk Smits, ook, en die kan
het weten, want hij rijdt een ongeveerde).

Zo, nou karren maar. Salu,

{P.S. Nog bedankt voor je medeleven Siem :-) }

                                -martin-
                      zap at xs4all.nl - ICQ#2907241
                            editor at OMC-TV