AMP-terreinhurri?! (was: leed beklagen)

- De Hydrohurri zonder voorvering is de strakst (en op normaal wegdek
snelst) rijdende Hurri. Op slecht wegdek zoef je volgeveerd overal over
heen, maar wat vind je van het zweefgevoel als je in bochten hard rijdt?
Hij zweeft niet echt (hoop ik), maar het voelt in mijn ervaring zo vreemd
aan als je de hobbels niet meer direct voelt en dus in eerste instantie
geen idee hebt of je wielen de weg nog wel goed raken.

- Een van de grote nadelen van bijna alle veringsvoorvorken die ik ken is
dat je om de 2-8 duizend kilometer een nieuwe nodig hebt omdat de oude toch
niet zo lang meegaat. Ik vond dat een te dure grap en rij weer gewoon
Hydrohurri.
Ik hoor dus graag over de ervaringen... (BVD)

zweef ze (in de beste zin van het woord) op je terreinhurri,
Groetjes
Ludger

 ....want zo'n

Ludger Offerhaus, Berlijn