Los stuur

Hallo,

Eerder schreef ik al dat er in mijn vakantie een boutje afbrak, waarmee het
nokje vastzit waarmee mijn stuur aan het frame zit op mijn Flevo Racert. Ik
heb in Frankrijk nieuw schroefdraad laten tappen in wat nu blijkt een
ongebruikelijke maat (M7). Nu zit ik met de gebakken peren en kan niet
fietsen omdat mijn stuur niet vastzit.

Wie heeft een afdoende oplossing? Ik denk zelf aan die zelftappende
schroefdraadringetjes.

Groet,
Erno

Lees je HeT al?
www.dra.nl/~het

Nieuwste HeT? Nummer 17 van 19 juli 1997.